Over ons

Wie we zijn

Of het nu over verwarming, koeling, ventilatie, sanitair of elektro gaat. Met 60 jaar ervaring in de industriële, particuliere en openbare sector, weten we bij Gezel precies welke hedendaagse, energievriendelijke technieken voor jou dé duurzame oplossingen zijn. Jouw comfort is ons einddoel.

Onze roots

Gezel begon in 1966 als eenmanszaak in de verwarmingssector en groeide uit tot een stevig familiebedrijf dat de hele HVAC-markt afdekt. Met zestig jaar ervaring op de teller heeft Gezel grote stappen gezet.

Teamwork, Kwaliteit en Ondernemerschap

Dat zijn onze waarden. Volgens dit ‘TKO-principe’ werken we elke dag aan een Goed Geregeld verhaal. Bij Gezel communiceren we open, met respect voor elkaar. 

Lid van ATS Groep

Gezel en Acar zijn lid van ATS Groep. Na de overname behield Gezel haar identiteit als familiale KMO, maar kreeg daarbij sterke schouders om op te steunen.

Voortaan kunnen we onze dienstverlening verbreden en bieden we ook elektro aan. Met ATS aan onze zijde staan we nog sterker om de uitdagingen van onze klanten over de hele lijn te tackelen.

Veiligheid, opleiding & attesten

Om de hoogste kwaliteit te kunnen bieden, hebben we bij Gezel de belangrijkste attesten omtrent veiligheid en installatie. Niet enkel het bedrijf, maar ook onze medewerkers bezitten de juiste kwalificaties. We zorgen dan ook voor regelmatige opleidingen.

Teamwork

Denken als een team

  • Weten dat: Together Everyone Achieves More
  • Samen gaan voor hetzelfde doel
  • Gedeelde verantwoordelijkheid voelen

 

Bouwen aan een hecht team

  • Zorg dragen voor elkaar
  • Successen vieren
  • Elkaars uitdagingen begrijpen

 

Samenwerken als een team

  • Open en eerlijke met elkaar communiceren
  • Leren van elkaar
  • Elkaar aanvullen

Kwaliteit

Topkwaliteit bieden

  • Technische expertise hebben
  • Werken met kwaliteitsvol materiaal
  • Continue kwaliteitsverbetering nastreven

 

Kwaliteit uitstralen

  • Zorgen voor netheid en orde
  • Respect hebben voor materiaal en voertuigen
  • Een professionele houding aannemen

 

Klantgericht denken en handelen

  • Behoeften van klanten (h)erkennen
  • Klantgericht communiceren
  • Betrouwbaar zijn

Ondernemerschap

Verantwoordelijkheid nemen

  • Weten wat belangrijk is
  • Proactief denken
  • Iets pas lossen als het in orde is

 

Gedreven zijn

  • Energiek zijn
  • Oplossingsgericht denken
  • Actiegericht werken

 

Denken als een ondernemer

  • Een groeimindset hebben
  • Kansen / opportuniteiten zien
  • Kostenefficiëntie optimaliseren

Heb je een specifieke HVAC-vraag?

We reiken je graag één van onze oplossingen aan.